Tändspole

Jakten på en tändspole till vår bil går vidare, ingen som har en liggande någonstans:-)  den vi fick från verkstaden igår passade inte och idag har Kent varit på en skrot i Rydöbruk men det var samma modell där. Nu ska han ringa runt till skrotarna i Halmstad så får vi se om det blir något napp. Igentligen kan vi väll läga till några hundralappar och köpa en ny men om det inte är det dom är felet då då vill man ju ha handlat så billigt om möjligt ju.

Ja ja, tur att taxi Tessan finns iaf, jag fick ringa henne igår kväll igen när jag skulle hem. Idag hoppas jag kunna lifta med Ann-Marie eller Österlunds som båda rider sista lektionen och åker förbi här på vägen hem. Men jag hoppas ju vi får bilen fixad innan dess.

Hej svejs på er

Kommentarer
Postat av: Mona

Hur har det gått med bilen??



Kram

2008-10-15 @ 12:54:36
Postat av: Eva

Nädu, inga tändspolar liggandes tyvärr. Men du kan få köpa en av våra bilar!! ;) bromsarna krånglar lite bara, bland annat... suck



Hade du skickat kläderna? Jag har inte fått nån avi än?!



kram

2008-10-16 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0