Trött....

Idag är jag inte bara allmänt trött och seg efter halva natten med Ellen i sängen sparkandes och liggandes på mej, hon vaknade dessutom när hon ramlade ur vår säng och har nu ett rejält blåmärke i pannan. Jag är också trött på bilar, nu startar den inte alls utan vi fick boxera hem den från stallet nu i kväll, har väl skrivit innan att han inte hittade något på verkstaden när han sökte igenom databoxen, men han bad ju mej kolla om det kom gnistor i tändstiften när den inte vill starta och det har vi nu konstaterat att det inte gör så jag hoppas att felet är lite inringat nu iaf.

Nytt stycke

Har idag också haft klädparty här hemma med me and i kläder, kolla deras hemsida www.meandi.se, Ellen fick naturligtsvis kläder och flera stycken eftersom man får rabatt när man har party, en tröja i blåturkos färg med en massa flugsvampar på, en tröja med vita hjärtan på brun botten och en tunika i plysch med bruna större prickar på rosa botten alla var långärmade. Var på vä att köpa till grabbarna på granehill med men det var slut i deras storlek med mosnter trucks på fast jag glömde ju kolla elgitarrerna. Finns mycket roliga kläder där och de är faktiskt bra med har en klänning som är röd botten som vi användt massor i sommar och den är jättefin efter alla tvättar lite färg har den klart tappat men väldigt lite.

Nytt stycke

Igår hade vi KM i hoppning på ridklubben och Willo kom 2:a i häst klassen, matte va lite stolt, det var stilbedömning och han gick bra med Rebecka som red honom. Idag hade vi KM i dressyr men jag vet inte hur det slutatde eftersom jag var tvungen att åka hem för klädpartyt ju men Willo var inte med idag, så populär har han inte bilvit ännu.

Imorgon skulle vi åkt till Ullared men vi vet inte hur vi gör måste ju låna bil då å så, men det hade ju varit kul tt träffa Sandra som jag träffar så sällan. Ja ja vi får se vad som sker och vad han säger på verkstaden imorgon.

Måste dela upp min text så Angelica orkar läsa den, fick lite tillsägelse om detta härom dagen, fast jag väntar fortfarande på att de ska hända något på hennes blogg :-)

Nu nu blir det nog sängen lika bra iaf det är någon som vaknar i natt igen ju.

Natti....


Kommentarer
Postat av: Morsan

Hon hade skrivit 2 timmar innan dig :) Kram

PS. Hoppas ni fått sova i natt. DS.

2008-10-13 @ 12:08:48
Postat av: Angelica

haahahah, men jag har ju bloggat ;)

2008-10-13 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0