Aj igen.....

Nu har jag så ont i min axel så jag har inte sovit mycket inatt, provade lite voltaren gel idag men vet inte om det hjälper vi får se. Antagligen har jag gjort något med den när jag ramlade sen blir det ju inte bättre av att den belastas när jag gå med kryckor :-( ont gör det iaf.
Idag skulle vi kollat på Felix när han spelade match men det får vara ska ta på mej lite kläder nu sen blir det soffan tills jag måste upp, med andra ord VILA!!!!!!!!!
JAg msåte ringa och kolla vikarie för något jobb blir det inte denna veckan iaf.






Ellen åt kakor på Felix kalas igår, tur att de har hund som städar :-)







Anna och Ellen sjunger för Felix







Felix blåer ut ljusen






alla paketen......






softar i Marias famn.....







Våran Éllen schaffer........





Ha de bra nu går jag till soffan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får hälsa grattis till Felix från mig ! :)

2008-09-14 @ 14:34:42
Postat av: Eva

DumWillo.. kasta av matte sådär! :( Hoppas det blir bra med knät!!!

2008-09-15 @ 14:47:20
URL: http://naarendra.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0