Glömde ju LINA!!!!!!!

Grattis till Lina i Partille (tror jag) som fyller år idag, vet att du läser min blogg ibland. Kram från mej.



Sen glömde jag ju berätta vad som hände med min snälla rädda stora häst, jo jag hade precis ridit klart och skulle bara skritta runt anläggningen men. Kom inte längre än ett 20 tal meter fr då blev en lunch ätande häst rädd för oss vilket gjorde att min häst blev livrädd och for iväg åt vänster och jag va kvar på samma ställe...... bang ner i backen. Naturligtvis hade jag långa tyglar som jag inte ska ha på han när han är själv plus att jag höll dem i en hand, korkat och gud straffade mej med en gång.
Sen kan ju Willo ta och växa upp och inte bli rädd för allt oxå...... nu får jag se när jag börjar träna igen.


Hej igen...


Förresten det gick alldeles utmärkt att gå i och ur badkaret så nu är jag ren igen också, skönt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite Jake fasoner i din häst! Kram och krya på dig!

2008-09-14 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0