GRATTIS SOFIA!!!!

Idag blir Sofia 17 år och snart blir det 18 års fest :-).......
Hoppas dagen blev bra för dej, kram




Sofia och Ellen på Emmas 10 års dag...... Ellen grattar med pussar...





I torsdags var jag nere hos läkaren igen, eller en ny läkare naturligtvis, men iaf han sa att det hade läkt ihop nu. ????? såg jag nog ut som, hur kan ett ledband som delvis är av redan ha läkt ihop??????? jo det hade det men det är inte helt ihop läkt ännu så ta det lungt ett tag till men släng skyddet för det är bara ivägen och klumpigt, tack..
Menisk skadan som de pratade om när jag låg inne var bara ärrbildningar på menisken och inget att göra något åt men däremot hade jag brosk skada på insidan i knäleden, suck... vad gör man åt det då ?????? inget för du har inte så ont för du är väl inte så gammal så vi ska byta ut din knäled, neeej, och sen kan man göra ett brott på benet och vinkla om det så leden inte ligger emot.... nej tack så ont har jag inte....  
Så nu går jag utan skydd men med kryckor på jobbet, ojämt underlag lnågra extra ben, på läkarens order och det går bra. Jag känner idag när vi har gåt i affärer att det gör lite ont och hugger till ibland men ingen jättesmärta direkt.

Idag handlade vi naturligtvis lite saker till prinsessan och mer kunde det blivit om jag inte hejdat mej. Handlade också lite höst/vinter blommor till mina balkong lådor, ville köpa lökar att sätta med men insåg att jag inte skulle kunna ligga på knä eller stå på huk de närmaste veckorna, har nämligen provat :-(, så de fick bli utan det får ta det nästa år i stället och e jag skadad då så får fasiken Kent göra det. Vi har mest fönstershoppat idag faktiskt.


Ellen fick fina innetofflor som de sålde för halva priset, hon gick i dem hela kvällen sen......



Igår var det Torups marknad och Ellen och jag åkte dit och köpte lotter av farmor + att farmor gav Ellen pengar som hon köpte lotter för, vi vann iaf kaffe till pappa :-)   kollade också efter Lovisa som skulle stå och sälja med sin klass men hon var inte där men Lovisa hade handlat på sitt egna loppis till Ellen och kom med det i förmiddags innan vi åkte.







Ellen i den söta klännignen som Lovisa köpte till henne, hade nog köpt den själv om jag hade kollat lite....
TACK






Aj aj, nu har jag missat 4 minuter på Lena och Orup ju...


Ha de bra vänner


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack än en gång !

2008-09-28 @ 12:53:02
Postat av: Mormor & Egon

Tänk vad hon växer den lilla tösen ,och va fin hon i tofflorna och klänningen,det är inte utan att mormor längtar jättemycket efter att få krama & pussa henne igen kommer snart Mormor & Egon

2008-09-28 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0