Kevin

Här kommer bilder på den nyaste i släkten lilla Kevin från Alingsås han är Ellens syssling min kusin Olas pojk. Grattis till er igen Ola och Karin och STORASYSTER Tilde och STOREBROR Andreas.



Kevin





Tilde och Kevin




Jag har tränat idag och det gick jättebra, så himla roligt det är att träna. Jag hade med mig kameran idag för det var ju önskemål om det ju men kamera f..skapet fungerar bara när den känner för det. Willo och jag fick iaf beröm idag och jag hade varit duktig som ridit iaf 7 ggr på 14 dagar fast Micke helst att jag skulle ha ridit 15 ggr, suck aldrig är tränarna nöjda. :-) fast Micke är bäst ändå.....


Nu ska jag försöka räta ut ryggen och ta mej en dusch, den låste sej när jag skulle ta av mej skorna här hemma s jag går som en gammal häxa dubbelvikt, sitta går bra iaf. Så jag kansk får sittai badkaret och dusch eller varför inte ta ett varmt bad......



Ha en bra fredag och lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0