Lite som hänt i helgen.....

Eller förra veckan, jo Kent och jag var i Hamlstad 3 gånger med mitt skydd till benet och det är fortfarande inte riktigt bra. Sista gången tog vi även en tur till IKEA i Helsingborg för lite inköp och gud såå lite folk det var så här mitt i veckan runt lunchtid. Vi kpte lite nya kuddar, persienner till sovrummen eftersom de har kapsejsatt där ett bord till Ellens rum ochlite smått och gott som vanligt.



Ellen sitter och läser vid sitt nya bord och nu kom stolarna till rätta, de som hon fått av Rasmus och Lukas.


I fredags så kom kusin Elisabeth med medhjälpare på besök. De skulle visa Primero Kee på 4 års kvalitén i Plönninge. Primero inkvarterade vi i Rydö på ridskolan och de andra fick sova hos oss. Tyvärr hann jag itne träffa dem så mycket eftersom jag åkte till Göteborg och Ullevi för info möte med ridsportsförbundet :-( men jag hann iaf ner till plönnige för att se både Primero och Strumpis (häst från stallet) när de visades. Kul att se Primero live har ju bara sett honom på bild och video innan under ryttare alltså. Tyvärr lå min kamera kvar i bilen och eftersom jag inte är så mobil nu så fick den ligga kvar där med.....

Efter en hektisk helg kommer nu en arbets vecka, skall försöka jobba men har lejt bort handikapp och nybörjanra eftersom jag inte kan gå med dem och hjälpa till så mycket nu ju.
Elle var snäll och vaknade 5,30 idag men somnade om utan välling på 30 minuter och sen sov vi till 8,00 och nu sover hon igen så jag ska läsa lite tidning framför tvn och vila inför ruschen när hon vaknar.



Ha de bra i veckan vänner och vi höres...

Kommentarer
Postat av: Sofia

häääääärligt !

2008-09-22 @ 12:15:00
Postat av: Mona

Hon blir bara större och större. Snart sitter hon så fint i skolbänken.

Kram

2008-09-22 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0