Marianne och Stefan

Får börja med att be om ursäkt och säga att bloggen är vår inte bara min, det betyder att båda kan blogga......



Grattis till Kents syster Marianne som igår fyllde år ett väldigt jämt tal var det.


Här leker Marianne med Ellen, de knackar stenarna mot varandra.




Grattis också till svåger Stefan som också igår fyllde jämna år 40 närmare bestämt, han var bortrest så du kanske inte läser här förrän idag :-)




Du har tydligen svårt att fastna på bild, men här är du ialla fall i bakgrunden och vi sjöng ju för dej också :-)





Så då var det dåliga samvetet avklarat...

Idag åkte Kent och jag in till Halmstad igen för att fixa till mitt skydd till knät, men han vill inte byta skena den som jag tyckte var för lång så det blir silikon på insidan så att den ska sitta kvar bättre. Åker in imorgon igen och får ut den, suck vad många gånger till Halmstad det blev nu....... Ellen har sluppit åka med oss för farmor har gärna haft henne och hon gillar de ju.

Nu ska vi snart äta lite middag sen blir det väl mer soffa eller vid datorn, vila iaf. Fick skäll idag när jag kom utan skyddet på till dem men det halkar ju bra ner och då hjälper det ju inte, men han skällde inte på mej när jag gick hem utan???? ja ja

Har fått en tillfällig medryttare på Willo eller jag vill säga en hjälpreda för hon kommer inte behöva betala något, hon vill rida nu inna hon åker upp till livgardet och det gör hon om 6 veckor och då hoppas jag få börja rida igen. Bra va......
Hon ska bara prova honom på fredag så får vi se, tyckte iaf om det hon såg igår.

Ha de


Kommentarer
Postat av: Mariann

Tack så mycket!

2008-09-20 @ 18:38:24
Postat av: Kusinen

Tack för nattlogi! Ni e bäst! Elisabeth, Primero, Marie o Peter

2008-09-21 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0