Något bättre..... och Grattis till Elin

Vi börjar med att gratulera kusin Elin på hennes 12års dag, vi syns på träningen imorgon du ska få lite träningsvärk av mej :-)




Idag är det lite mindre ont i nacken och lite mindre ont i halsen, men idag kan jag inte åka och rida Willo hur mycket barnvakt jag än har för han ska gå 3 lektioner idag men imorgon ska jag rida hur jag än mår (hoppas jag läser detta igen på morgonen).

Igår var Ellen 13 månader gammal tog inga kort igår men idag gjorde jag det.



Ellen 1 månad och .............






Ellen 1 år och 1 månad hjälper mormor att baka




Det gick bra tills vi satte igång assistenten sen var det kört den va läskig, bra för då stopar hon inte i några fingrar där :-)
Sen somnade hon sin middagslur.......




vaken igen och dags att äta upp mormors bröd......




Måste bara visa vad "lille" Måns hittade på igår........





Jo han kröp in i Ellens ung och trodde nog han hade hittat ett bra gömställe men icke sa nicke, Ellen hittade honom och stängde in honom. Tur matte va hemma och såg allt.






Ha en bra dag det har jag med barnvakt och kokerska :-)


Kommentarer
Postat av: Mona

Vilket fint förkläde, passar ju bra. (La märke till påsklämman)Säg bara till när det är dags för nästa. Emma håller just nu på med ett i slöjden, så hon kommer att vara ett proffs när det är dags igen:-). Kram

2008-09-10 @ 13:20:39
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ellen fick ett när hon fyllde år av sin fadder Pelle, storleken.

2008-09-11 @ 11:11:00
Postat av: Eva

Jisses va fort det går.. kommre Tor verkligen bli sådär stor oxå? Så svårt att föreställa sig. Men jag ser fram emot det... just nu har han fått för sig att han inte vill sova förmiddag... tur att pappa e hemma!



Kram

2008-09-12 @ 10:37:50
URL: http://naarendra.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0