Ny tid

Pratade med ortopedteknik precis nu och fick ny tid imorgon kl 9,30. Idag känns det i knät att jag gick lite mer på det men å andra sidan så har jag inte alls ont i axeln eftersom jag nästan inte använde kryckorna igår, skönt.
 Ellen har idag fått sina första toffsar i håret, var ju tvungen nu när hon har biltröja på sej så hon ser lite ut som en tjej iaf :-) det blir ju mycket kill kläder eftersom vi får massor av Felix och bröder, tackar.....




Toffs fia........





Nä nu e de dags för soffan igen, i eftermiddag kommer en och kollar på Willos tänder så jag får vila tills dess.

Kram och hej

Kommentarer
Postat av: Eva

Söt unge!! :)

2008-09-16 @ 10:09:43
URL: http://naarendra.spaces.live.com
Postat av: junis

Det va en gullig liten tjej juu,

Ellens mor-mor och jag sitter å kollar in bloggen,o vi tänker på den tösa som har ont i knät ta det försiktigt skit i å rida,njut i stället av vad du ser.

2008-09-16 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0