Segt.... och ny bebis i släkten

Idag är det lite tråkigt väder, grått och blåsigt och jag är super seg orkar ingenting alls. Ellen vaknade strax efter kl 5 imorse och efter det har det inte blivit mycket sovit tog ioch för sej en liten lur nu på förmiddagen när hon sov men det känns inte som om det hjälpte något vidare, gäsp. Ellen leker just nu med Sluggo i sitt rum hon är iaf en ganska snäll tjej när hon är på det humöret. Nu har ju den 7:e tanden tittat fram lite lätt, nederkäken till vänster om mitt tanden och jag hoppas vi slipper ny tand feber på ett tag nu iaf 1 vecka, snälla. Idag ska jag ha 5 st lektioner varav 2 hopplektioner så hoppas det inte regnar för hoppa inomhus är omöjligt med alla hala fläckar som är där, tur att taket nu ska bytas ut snart hoppas jag komunen har iaf tagit beslut på att det ska göras. Jag hoppas jag hinner mocka hos Willo innan jobbet så jag slipper göra det efter jobbet allt blir ju så sent då ju.


Ska också säga GRATTIS till min kusin Ola och hans Karin som igår morse fick en liten pojk och Tilde har blivit stora syster, nu måste vi ju åka och hälsa på dem ju.




Ellen åt gröt själv imorse det blev lite mycket gröt på lite många ställen








Ellen spelar gitarr för Sluggo, hon vill inte hålla i den som man ska men hon spelar på strängarna :-)






Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Eva

Kan du inte lägga upp nån bild på kusen din oxå?! Kul att följa honom oxå :)



kram

2008-09-03 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0