Skit också......

Idag har jag varit och hämtat ett skydd till mitt knä




som Ellen undersöker här. Problemet är att så fort jag rör mej så kasar det ner på benet och stoppar inte förrän det sitter så långt ner det går och då är hålet för knät på smalbenet. Jag har väl antagligen för feta lår eller jag vet inte, han som provade ut  de sa att det var nog bra om jag kunde ha det närmast huden för det åkte ner lite där med och jag hade då leggins på mej men va fan de åker ju ner lika mycket hela tiden. Och där nere hos han hann jag ju inte gå så mycket så det hann kasa ner ju...... orkar inte åka ner till Halmstad igen men jag måste nog det och säg inte att jag ska dra åt mer för jag stoppar nästan blodet i benet när jag drar åt ju.

Igår hade vi trevligt hoppkommitté möte här hos mej, med kakor naturligtvis så ni som inte kom, ha ha..... Vi ska snart ha KM i hoppning och ansökte om 4 tävlingar nästa år.
Måste nog ringa Jan nu om fredags träningen som inte blir av på ett tag....... skit igen.


Annars är allt bra, ätit god mat precis, Ellen är glad och nöjd bara Kent som är lite kinkig för han vill också åt datorn där jag har suttit en del i eftermiddag, men nu är den hans jag tar tv soffan


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Krya på dig nu ta det lungt åk in till ahlmstad igen. Hur gick det med axeln?

2008-09-15 @ 22:15:57
Postat av: Jacqueline

Usch det var inte bra:( Tror nog att du får åka in igen då. Va sa de om axeln? Kom på (efter jag kom hem från dig igår) att min mamma smörde med hästsalva (aloa vera liniment) när hon hade inflammation i axeln. Det hjälpte mycket bra, efter en vecka eller två var allt borta. Kanske värt att prova?

Visst var det ett mycket trevligt möte igår....och kladdkakan.......MUMS:)

Kramis

2008-09-15 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0