Slöinge

Imorse kl 8.00 hämtade jag upp Emma och hennes transport sen hämtade vi Charmör och åkte till djursjukhuset i Slöinge med honom. Han har en knöl vid struphuvudet som har vxit under sommaren så vi kollade upp och tog prover på den, vi får svar på torsdag/fredag om detta. Jag kom hem tidigare än jag trodde (bara 3,5 timmas övertid) bra och skönt att kunna landa lite hemma läsa tidningen och plocka smultron med Ellen. Hon drar nästan iväg till dem de första hon gör nu när vi är ute :-) hoppas hon kommer uppskatta jordgubbar mm lika mycket. Nu ska jag snart iväg till jobbet, tänkte åka lite tidigare så jag hinner göra Willo innan så jag slipper ha det ikväll.



Ellen plockar smultron






Ha en bra dag vänner, kram

Kommentarer
Postat av: Mormor & Egon

Det är lika roligt varje gång hon lär sej nåt nytt ,å va go hon är Massor av kramar till lilla gumman Ellen och lite till er andra också.

2008-09-02 @ 16:02:43
Postat av: Sofia

sötaste lilla tjej jag känner ! (:



Kramar på er alla där nere !! (:

2008-09-03 @ 06:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0