Stora tvärtom tjejen

Jag trodde att barnen sov längre och längre på natten/morgonen men dert gäller nog bara om barnen inte sover hela nätterna, Ellen är tvärtom sov till 7 tiden innan men nu när man är stor tjej så vaknar man vid 5 tiden, suck och gäsp. Ellen har nu lärt sej att krypa upp och ur min gamla säng som hon har i sitt rum full med gosedjur, jätte duktig och försiktig är hon. Nu ska jag snart till jobbet och jag vill inte att det regnar för jag vill inte stå ute i regn eller vara inne där man inget kan göra för det är hala fläckar överallt, tack för att det snart ska bli nytt tak. Tänke hinna rida innan jobbet så jag får lägga på en rem nu börjar om 1 1/2 timma ju.

Lite Ellen bilder



Ellen i sängen







Ellen på väg ur sängen, stor tjej :-)



Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag blir så glad att se henne. Hon livar upp min dag. Visst har du rätt, hon är en riktigt stor tjej nu. Så fin. Pussa och Krama henne från mig.

2008-09-04 @ 13:34:32
Postat av: Erika

Goa Ellen =)



Ni får ha de så bra!



Kramar

2008-09-04 @ 18:04:47
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Angelica

så bra att ni lär henne att rocka på gitarr nu också!

2008-09-04 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0