Gäsp......

Så trött jag är hela tiden, fattar inget men men så är det.
Idag skickas ansökan till nytt jobb, håll tummarna för mig är ni snälla.
Ska också åka iväg och hämta eller köpa hö nu på morgonen ska träffa Pia i stallet strax efter kl 9, vu var iväg förr veckan med och ville då kört med två släp me så mycket kunde vi nog inte få sa de när jag ringde men när vi väl var där så frågade vi igen och då blev svaret att då får ni komma de närmaste dagarna för annrs gör vi av det på annat sätt....... MEN jag frågade ju om vi fick två lass och det fick vi ju inte, ny bror nya beksed, ja ja.......

Ellen har fått sin sandlåda i ordning, en favorit vill jag lova. VI har varit på kyrkis i Torup och Ellen puttar och tar saker hela tiden, suck. Men så sa jag till henne att hon skulle ta i handen och visa Casper (som är Ellens sysslings son, stor släkt) vart de skulle gå och då gick allt mycket bättre.



Ellen och Casper som vänner istället :-)


Har också varit i Frillebo på 15-års kalas i lördags det var Jonas som firades. Alltid lika kul och lifullt på kalsen här nere, Ellen lekte med sina kusiner det blev både volleyboll och brännboll. VI fick en jättefin teckning på Ellen som kusin Erika har gjort, tack igen.



Ellen och Anna väntar på sin tur.....






SPRING!!!!!!!!!!!



I söndags var vi ute på ponnyhoppning med div 3 laget, tyvärr blev det kallt och blåsigt men det gick det också. Jag är ju lagledare för detta lag och för hästlaget och Elin kusin är med och rider i ponny laget. Elin gjorde 2 noll runder i sin andra tävling, super duktigt, och det var alla andra i laget med föresten.

Nä nu måste jag slänga i mej lite frukost så Pia slipper vänta för länge på mig.


Ha de

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hon e ju för go den lilla tösen,hade hoppats på en Påskkäring på bloggen,men det kanske kommer.

Vi håller på att packa husbilen eller snarare jag Egon har så mycke att stå i ,köra till tippen köra till bygget ta emot rörläggare,så vi sår se när vi kommer iväg,jag skall ju till blåkulla också!!!!!

Kram och GLAD PÅSK Mormor & Egon

2009-04-09 @ 09:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0