Härlig dag

Idag har jag rensat lite av rabatterna och lite av gången. Ellen har lekt i sandlådan, spelat bandy, blåst såpbubblor, sparkat boll och terroriserat Sluggo den lilla stackarn. Nu har jag bara resten kvar, hittade ett land på baksidan som visst glömts av :-( oj oj får ta det en annan förmiddag.
Efter ett par timmar ute var det dags för att gå in och vila lite för Ellen (och mig). På eftermiddagen så tankade vi bilen (inför morgon dagen) åkte till stallet och pysslade om Willo lite, skrittade han på lina och han är fortfarande stel men det är mycket bättre.
Hemma igen så ville Ellen inte in klockan var ju bara 19.00 så det gick inte alls fö sig...... ja ja mamma gick med Ellen till sandlådan en stund och lekte medans pappa dukade fram kvällsmat som han hade med sig från ett möte på jobbet, smörgåstårta, mums......
I morgon är det tävling igen, sista omgången för ponny laget och vi ska till Olsegården, har aldrig varit där innan. Ska dra med mig Ellinor och hennes ponny plus tre tjejer till som vill heja och hejarklack behöver vi.

Här kommer lite bilder från dagen.



Såpbubble blåsningen går bra nu, men bubblorna kom ej med på bild.




sandtårtorna går också bra, wow låter det från Ellen när hon lyfter formen. Denna har hon gjort helt själv.

Ha de vänner nu blir det en dusch sen soffan, eller tvärtom Ellen har badat upp allt varmvatten nu ju.....



Kommentarer
Postat av: Mona

Smakat på dom har hon oxå gjort ser jag:-). Härliga bilder.

Många kramar

2009-04-24 @ 21:17:22
Postat av: Mormor & Egon

Vilka härliga bilder,skall visst bli fint Månd & Tisd också

KRAMISAR Mormor & Egon

2009-04-24 @ 22:14:12
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Nej hon har inte smakat, det är glass......

2009-04-24 @ 22:23:14
Postat av: Sofia

Mycket härliga bilder !

2009-05-03 @ 16:34:29
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0