Häxan åkte aldrig......

Nä, denna häxan kommer alltid vara kvar och kommer alltid vara lika elak, om det nu är det jag är. Hur jag än gör har jag röva bak och kan tyvärr inte göra något åt det.
Har idag averkat ännu en klubbhoppning där jag var domare och då automatiskt ansvarig för denna tävling eftersom ingen annan har utbildningen för att vara det i klubben. Skönt att några få är tacksamma iaf annars hade man inte orkat göra detta gratis gång efter gång. Ellen och Kent var som tur var med på klubben annars vet jag inte hur jag hade kommit hem, stortjöt hela vägen tårarna ville aldrig ta slut ju, man känner sig så misslyckad när allt man vill är väl. Har kvällen i stallet idag och så ska vi iväg tll vänner vid 19 så det blir att lämna av Kent och Ellen och sen fara till stallet för min del. Fast igentligen har jag ingen större lust att åka någonstnans alls, vill bara sitta här med en stor påse godis eller chips och gråta. Fan, det är vår nu och då ska man inte vara deprimerad ju.


Igår gick vi bingopromenad här i Brännö, naturligtsvis vann vi inget men vad gör det vi hade ju den sötaste påsk kärringen som finns. Jag hade rotat lite i ärve lådan några storlekar för stort och hittade en klänning som blev en lång kjol, mormor hade en schalett och så Ellens egna förkläde sen var det bara prickarna på kinderna som fattades.



Jaaa du är den sötaste som finns






Här lite närmare så fräknarna syns.


Kvällen tillbringades i soffan med dotter och sambo efter det att Elin hade fått sig en dust på ridbanan. Efteråt fick en lycklig Ellen skritta av Rufsi, så fin i sin hjälm och provade att trava lite pappa hängde inte riktigt med så han drog nästan av henne men Ellen bara skrattade:-)


Kent tog kort på Willo idag, där han går den elaka hästen i sin ensamhet. Vi pssar bra ihop han och jag.




Nu ska jag ut och rensa i rabatten sen får vi se hur det blir ikväll....

Ha de

Kommentarer
Postat av: Mona

Tänker på dig....

Kram

2009-04-12 @ 09:47:16
Postat av: Erika

Vilken söt påskkärring! :)

Jag hoppas verkligen att allt reder upp sig för dig.

Kramar

2009-04-12 @ 17:44:45
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0