besviken.........

Man kan väl inte vara annat tror jag.
Är besviken på mig själv som inte gör ett bättre jobb så man får stanna kvar.
Är besviken på att man inte kan få konstruktiv kritik så man kan bättra på det de tycker är fel.
Är besviken på att jag inte kommer igång med träningen som jag vill.

Fast å andra sidan har jag fått mycket positivt direkt från elever så det kanske inte är så dåligt som en del säger.
Det kanske bara är några få som tycker jag är dålig och de som tycker jag är bra kanske inte låter lika mycket och framför allt inte de som bestämmer, vad vet jag. Tycker att det är kul med ursäkter som inte kommer att hålla, vi väntar och ser:) hade bara varit så skönt att veta vad jag gjorde fel och vad jag kunde gjort bättre inte bara få höra att det är klagomål men inte om vad eller fråm vem, man undrar och funderar ju en del.....
Det hade varit så skönt om det inte blir några mer skador på mig eller hästen nu så vi kan börja träna, iaf själva för så länge jag inget jobb har så har jag inte råd att träna för någon annan:(



 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Det löser sig Agge, du är värd mycket bättre, det vet du :)

2009-08-06 @ 15:50:15
Postat av: Nellie

Tack.....

2009-08-07 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0