Dagis......

Jo då, ännu så länge går det jätte bra, men jag har hört talas om att smekmånaden finns även där-:)

Idag tyckte de vi skulle lämna barnen en stund så det var bara att säga hej då och traska iväg till affären en stund, mamma fick ju sig en glass och jag handlade lite åt farmor med. 
Ellen är jätte trött när vi kör hem varje dag och sover mycket längre middag nu, det tar på den lilla prinsessan att vara med kompisar ett tag.

 
Hej då mamma..... gå du så leker jag här:)



När jag kom tillbaka hade hon hittat en grabb att leka med i den "lilla" sandlådan:)




Tut mamma jag "kör" faktiskt




Hej då, nu rymmer jag för jag vill inte hem.




Vi har också varit och handlat lite idag, det behvös ju extra stövlar och extra regnställ eller ett lite större så får hon ha det gamla hemma. Hittade gummistövlar på rea:) skit bra.

Ellen handlade också för sina födelsedags pengar plus att mamma och pappa la till lite namsdags pengar.



Tack till Anderssons familjen i Nygård för 3/5 delar av denna fin fina vagn till Skrållan


Imorgon blir det inget dagis, de är kort med personal så vi fick ledigt...
Bra att det ska regna då

Ha de vänner

Kommentarer
Postat av: Mona

Varsågod, det var så lite så:-).

Den är jättefin. Nu är hon stor, tänk vad många härliga promenader det blir runt sjön med vagnen.

Kram

2009-08-20 @ 22:37:38
Postat av: Nellie

Vad Ellen är söt i sina byxor :D

2009-08-21 @ 15:24:48
Postat av: Sofia

svar: I know. Men sådana analoga kameror får vi låna hem från skolan. Det får vi inte med dom digitala systemkamerorna. :(

2009-08-21 @ 21:45:46
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Mommo & Egon

det var en fin dockvagn,skönt att skrållan har något att åka i.



Pussar å Kramar i massor mommo & Egon

2009-08-22 @ 17:47:15
Postat av: Eva

Sparka kan jag inte göra... jag får försöka med lite morötter istället! Ska fundilura ut nåt bra ;)



Ellens dagis ser rätt mysigt ut?!



Kram

2009-08-25 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0