Åter hemma

Kom hem igår kväll vid 20,30 tiden, skönt att vara hemma så tidigt för en gång skull efter tävlingarna i Göteborg. Jag var så jätte trött och det började frysa på så jag smet helt enkelt från övrig städning och struntade i att få blommor.
Det var jätet skönt att komme hem och krypa ner i soffan och kolla på Beck men jag orkade inte längre än till 22 sen belv det sängen och då hade jag slocknat några gånger innan det med.

Gårdagen på framridningen var lugn men ändå jobbig, det var inga bråk och Sandra och jag fick första passet på World cupp klassen så den hann ju knappt starta innan vi slutade, sen skulle vi ha slutet och lite på omhoppningen och det blev ju lugnt eftersom det bara var 4 till omhoppning. Tyvärr kunde vi ju inte se den live men vi struntade i att kratta när den började och kollade in den på tvn. HEJA SVANTE!!!!!
Sedan var det bara städning och bort plockning av hinder kvar där nere. Sandra och jag gick efter det och käkade och kollade in lite av körningen. Sen stack vi ut en sista runda på mässan och jag köpte en häst till Ellen i storlek mini, innan har jag också köpt ett träns till Willo UTAN BLINGBLING jag börjar faktiskt bli lite trött på att det ska vara så hilma mycket av den varan på allt, så jag gick lite motströms och köpte ett svart med lite vita sömmar på istället, inte för att jag har haft mycket blingbling innan heller men iaf. Det blev också en del strumpor till mig.
Sandra och jag har tävlat i libresse montern varje dag, jag sedan i torsdags och Sandra sedan i fredags, tro inte att jag vann någpot eftersom jag inte kan rimma det hjälpte inte att berätta om Ellen och hennes gunghäst och ROSA borste heller. Sandra däremot rimmade lite grann och enkelt så hon vann ett par rosa boots hon ville igentligen ha rosa schabrak för då skulle Willo få det och det hade jag lovat att han skulle ha det på ridskolan:-) men han slapp....

Skvaller var det inte så mycket av idag jo just, såg Athina Onassis ju nu så här sista dagen hon har visst varit här varjedag ju, jag är blind ibland. Sen var det en och provred en av Robert W hästar en ung tjej och Geir som hjälpte till bara höjde och höjde, till slut var det HÖGT och sista språnget hördes det ett OH SHIT från tjejen och Robert knäckte sig nästan av skratt. Trevlig häst förresten.
Nu ska jag byta skitblöja och sedan äta mat och sedan till jobbet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väntar på bilder..

2009-02-25 @ 10:21:37
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Jo jo, jag med....

2009-02-25 @ 16:07:20
Postat av: Cissi

MAN KAN ALDRIG BLINGA SIN HÄST FÖR MYCKET!!!

2009-02-26 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0