Gäsp 2

Tidig. tidig morgon efter en sen kväll måste komma ihåg detta när jag försöker spara pengar till hotell rum till nästa år. Fick åka efter mitt sista pass igår som slutade ca 22.00 men sen ska man ju ut till bilen göra rent rutan tror kl va 22,30 innan jag kom iväg, väl hemma pratar man ju lite så någon tidig säng blev det inte för mej, gäsp, och nu har då klockan ringt. Men jag klagar inte för detta är ju en av höjdpunkterna på året.

Igår var det lite segt eftersom vi var lediga så länge igen pga dressyren ca 6 timmar, hade vart bra med ett hotellrum då, snark. Kollade in Brink och Briar när de gjorde sin sista ritt i Sverige och Brink satt med ett smajl under slutet av ritten när alla klappade händerna i takt med musiken. Efter ritten var det klart stående ovationer, ståpäls som Gunde säger.

Shoppade lite igår med, ett par ridskor och ett schabrak till Willo. Såg ett träns jag vile ha med insåg att ekonomin inte räckte till även om det var billigt, men jag ska iaf köpa mig ett par nya tyglar för de han har börjar bli slitna nu. Det hade vart skönt och har ett tävlingsträns och ett vardags träns faktiskt och det gamla börjar bli slitet, vad säger du sambon jag kan väl handla va????

Igår träffade jag en hel drös med Hyrfare, Pia å Alice, Annelie å Frida, Maria, Eva, Frida W å Ellinor, The Hoffs har säkert glömt någon jo Mainkvists och Hanssons vinkade jag ju på men prioriterade då min gamla vän Carita som jag inte träffat på hundra år känns det som, nu ska vi se det var nog iaf 4 år, shit......
Skit kul att träffa dej igen synd att vi inte hade mer tid att tjata på, jag måste försöka lägga tid på att se dej när vi är här uppe nästa gång. Träffade Lotta, Mats och Jennifer också kollade in rosa säkerhets väst med dem, Lotta och jag verkar tycka samma, söta saker ska prinsessor ha fast rosa ridskor är ganska opraktiskt:-)

Har nog inget skvaller, en del rädda hästar på framridningen så man måste stå hetl still annars får man skäll.
Jo jag har inte gått framför någon som ska hoppa men det gjorde Roffes hästskötare mitt i hindret när en styrde på, tvärnit kan man säga, gud så skönt att det inte var jag.
Skit var kl går ska vara nere 7,45 så jag lär få lägga på en rem nu.

Ha de vänner

Just fler gamla vänner, Kajsa, Emelie och Annika träffade jag ju och tjatade lite med.
Har säkert glömt någon mer. sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0