Gäsp.......

Hittade en dator här på hotellets köksbord, lånade den helt fräckt:-)
Trött efter gårdagen, vi kom hem sent vid 12 tiden i natt, tror jag kollade sista gången på klockan vid 1 och då satt vi fortfarande och pratade ju. Gäsp igen. Kunde inte sova längre nu var så förjolat kissenödig så det var bara att gå upp.
Gårdagen flöt på lugnt, var upp i Göteborg strax efter 9, hade ingen roilg resa för jag fick inget vatten ur spolarvätskan, ska kolla i ljuset här i dag så det finns något. Trodde igår att det hade frusit men låter konstigt när jag tänker efter för vi blandade den för jättekallt, för lääänge sedan så den kanske är slut:-)

Träffade en del igår, Martina & Tessan som fått mina biljetter de log båda två så de var nog nöjda, Svägerskan med familj, undrar om Tommy gick med på mässan någong gång:-) och Angelica och hennes kompis som i sista minut fick biljetter som jag tiggde till mig till svägerskan som redan hade köpt...... Cissi ringde också så henne och Johanna fick jag en trevlig pratstund med, Cissi hade shoppat ett DYRT pannband men det var snyggt jag håller med dej om det.
Själv ska jag shoppa i den dyra affären idag om grejerna finns kvar vill säja, ett par skor och ett schabrak till Willo.

Idag ska jag nog träffa lite mer Hylte bor och kanske lite fler gamla vänner. Sandra kommer äntligen ner så jag har någon att dö tida med. Det är ju mycket dressyr idag med ju, Skynda dej ner!!!!! vi behöver dej även om Fredrik gör sig bra som Sandra:-)

Svenska segrar i alla klasser igår, kan berätta att Roffe fick "order" från förbundskaptenen att de inte fick bryta sviten inför sista klassen. Mera skvaller....hm.. Jo det var någon av dressyr ryttarna som körde ett race på framridningen för hon var inte glad på sin häst, det uppskattades INTE av de övriga kan jag säga men hon såg när hon var på väg att bli tillsagd och lugnade då ner sej, ja se dessa dressyr ryttare:-) så lugnt som det är när hoppryttarna är nere.
Kul att träffa funktionärerna igen och av Jan S blir man alltid lika varmt välkommen, NEJ INTE DU IGEN!!!!!! skriker han som vanligt, tack...... tur att han är glad dirket efter iaf. Vi har svinkallt nere hos oss, fryser inte så mycket när jag jobbar men det går ju inte att sitta där nere, Ann var glad att du är hemma, brrr......

Nä nu får jag nog ta tag i livet idag, sätta lite fart. Har lovat hottell innehavarens dotter att jag ska köra henne till bussen i Bohus så slapp hon åka jätte tidigt imorse.

Ha de bra vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0