Melodifestival

Var väll helt ok låtar som gick vidare. Kan någon säga mej vart trummorna i Alcazars låt kommer från känner igen dem så himla väl men komer inte på....
Lite kul med Caroline af Ugglas, jo jag vet har lite udda smak ibland.

Vad har hänt sen sist, jo.
Det kom en del snö, Ellen belv glad över detta och så ilska när vi var tvungna att gå in och byta blöja men vad ska man göra när hon har skitit ner sig. Hon hann iaf hjälpa pappa med snöskottningen lite granna eller iaf tala om för honom vart han skulle skotta mer. Vi köpte en spade till henne med lite längre skaft så får vi se om hon hjälper till nästa gång det blir snö:-)


Ellen visar pappa vart han bör skotta.... där:-)



Undersöker snön





Prinsessan i snön



Willo var och tränade i torsdags med Jennie, hennes häst har inte kännts bra så Willo fick istället och han fick sej ett styrke träningspass. Men var inte i en bom och Micke (tränaren) sa varje gång han höjde att "nu ska han väll riva iaf" men inte Willo inte hoppade lite högre för varje höjd men inte mer än vad som behövdes.
Jennie red honom idag också och nu jäklar börjar det hända saker, matte börjar hjälpa Jennie lite mer och då får Willo jobba mer. Jag har inte velat hålla på och tjata utan Jennie har fått känna sej fram lite men så fint ahn gick idag. Studsade över 1,30 som ingenting, började väll kanske ta i lite iaf hoppade han nu inte klev som innan.
Jennie har förresten lagt ut en film från laholm på you tube, sök på Jenniemagnuson eller Willoby så kommer den upp. Ni får ursäkta Tessan som filmade hon hade filmat så mycket innan och väade nog inte röra zoomen så mycket, men hon fick med honom på film iaf:-)

Igår åkte vi till gekås för att handla lite åt Elisabeth och Ellen, väl där fick vi vända för jag hade glömt plånboken hemma:-( hur flummig får man bli eller. Men det var bara att köra en vända till, lite tråkigt samma dag men det hade gjorts en annan dag iställlet. När vi gått där en stund så kom Kents bror Börje med familj också dit, jo så lite folk var det så träffade dem, hade vi bara vetat att de skulle dit så hade vi ringt dem istället för att åka hem själva de har ju nyckel hit......

Ja ja, ingen dör av det mer än miljön kanske.

Nä god natt på er vänner

Ps. Någon idé om vad man köper till kusinerna som fyller jämna år, snälla kvinnor i sina bästa år. Idétorka härDS


Kommentarer
Postat av: svägerskan med lillebror

knock on wood. Jag har suttit många timmar framför datorn och letat efter inspiritation ideer. Leta på. En upplevelse är ju aldrig fel att få när man fyller år eller ett present kort på GEKÅS

2009-02-08 @ 08:39:07
Postat av: Anonym

Kitchen Aid

2009-02-08 @ 11:12:19
Postat av: Elisabeth

Äntligen hittade jag det! http://www.youtube.com/watch?v=6oyzW-3Vknc

Vad duktig han é!



Mig behöver du inte tänka på. Drar till Thailand den 28:e :)

2009-02-08 @ 13:22:07
Postat av: Erika

Jag tror att Ellen kommer att bli världsbäst på att skotta snö. :-D

2009-02-10 @ 22:03:27
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 08:57:10
Postat av: Anonym

Kan du skicka eller länka receptet på

aftereighttårtan till mig.

kram

2009-02-11 @ 19:46:17
Postat av: Mona

Det var jag,Mona som ville ha receptet.

Kram igen

2009-02-11 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0