Tack lillebror....

Å varför kom du inte på detta första gången jag pratade med dig om Ellens dataintrång:-)
Spelar ingen roll nu föresten allting fungerar perfekt och allt finns kvar på datorn. Jag har bara fått göra om min e-leg för det krånglade men Kents finns kvar.
Sen är det nog lite andra saker som inte finns kvar eller så är lite uppdateringar borta som surfa med flikar å sånt tjafs, men vad gör det det funkar ju nu iaf, internet.

Nu är det bara 2 dagar kvar till scandinavium för min del, ska bli kul att träffa alla igen. Träffade i och för sig några i lördags när jag var där för att hämta mina kläder m.m. tyvärr fanns det inga kläder till mej ännu de hade inte kommit de stooooora storlekarna men jag får dem på torsdag. Vi får nog jobba lite mer vi som är där på framhoppningen de första dagarna för vi blir få, men det går nog bra vi vilar litesedan i stället:-)

Nä nu ska jag in i duschen sedan väcka Ellen och ge henne lite att äta för att sedan åka till bvc ska vara där om OPPSSS!!!! 40 minuter.

Hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

ses på fredag!

2009-02-18 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0