Kläppen imorgon....

Jo då imorgon bär det av och i år har vi 2st extra reskamrater med oss, det är Ellens kusiner Erika och Anna. Vi har packat färdigt allt utom den sista maten och oss själva. Var faktiskt färdiga riktigt tidigt typ 18,30 Yes...... nästan så man kunde dragit iväg då ju:-)
Jag kommer nog inte åka några skidor iår har inte bestämt ännu om det blir ett föräldra liftkort eller bara ett till Kent, jag är ju väldigt nöjd med att bara få kom upp och hemifrån ju.


I tisdags hade vi ett överasknings kalas för svärmor här hemma hos oss, alla Kents syskon hjälpte till och fixade något och jätte bra blev det. Britta var rörd till tårar nåär hon kom hit, hon trodde hon skulle ut på middag med Ann-Marie och hennes familj och kanske någon mer av hennes barn men inte detta. Av oss alla fick hon en ros och alla hade köpt den de ville det blev en fin bukett till slut vi var ju trots allt 32st.
Jag lyckades koka ris till alla utan att bränna vid, jag är så stolt över mig själv är ju helt värdelös på detta ju, tog en jätte kastrull som mor har lämnat här och kokade 30 dl ris i, jo mängder blev det.......




Välkomst skålen.....




Brittas ros bukett och vårt dukade bord, farmors gamla glas i bakgrunden.






Jo man kan få till det ganska fint även om man bara har vardags porslin





Brittas tårtor, choklad tårta med after eight mums, Inga.Maj har dekorerat dem





Klart att det ska vara en bild där prinsessan är med också, här är det Tommy som tvingas läsa med henne.





Nä nu är det dags för sängen, kl ringer 05,00 imorgon och jag kör hela vägen så lite sömn vore nog bra....
Go natt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0