GRATTIS ÄLSKLING

Idag gratulerar jag min kära sambo som fyller. Istället för kalas här hemma så drar vi till kusten där mor och Egon finns i stugan.
Firar gör vi när vi firar dottern.


Har inte så många bilder i denna datorn, men här är en från Långasand nu i sommar.


Annars gör jag så lite som möjligt på doktorns inrådan, hade hellre hjälpt till och inte haft ont kan jag säga.
Knät är mindre svullet idag men gör lika ont så det går väl lite åt rätt håll iaf.
Kent ska idag på sin dag få, damsuga huset så det är fint när vi kommer hem, bada och klä på Ellen, fixa frukost (håller han på med), bära ut det sista i bilen, handla kattmat för det glömde han igår och antagligen får han hjälpa mig i och ur badkaret så jag får duscha med.
När han gjort allt detta så ska vi åka till kusten där mor och Egon väntar på oss och då far han lite hjälp av mor antar jag:)

På vägen hade vi behövt handla lite förnödenheter och en slips till Kent:) vi ska ju också stanna på Börjes för jag ska köpa en rosa luva till Mr PK och ett par gramantyglar till mig. Hade ju behövt lämna den till Angelica idag med men vet inte hur jag ska lösa detta, ska ju inte dit ju.

Nu verkar det som om frukosten är klar, bästt att ta sig ut till altanen och äta i solen då:) härligt.

Kramar från oss och vissa av er ser vi ju snart

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

GRATTIS till Kent på din dag!

Många kramar från oss i Nygård City!

2009-07-29 @ 22:58:08
Postat av: angelica.s

"nygård city" ? hahahaha

Mr PK får vara rosa nästa vecka ! :P

2009-07-30 @ 00:20:59
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0