Hmmm.....

Skulle egentligen åkt till pappa imorgon och firat hans 65 årsdag och hans sambos 60årsdag,men jag vet inte hur det blir nu. Ellen har ju haft höstblåsor och Kent är också dålig men vi vet inte om det är samma eller inte eftersom det är en sjukdom som oftats drabbar barn under 10 år och han är ju något äldre:)
Som det ser ut nu så kanske jag åker själv med Ellen men vi får se hur det känns imorgon det är ju långt att åka ca 25mil själv med Ellen.......

Willo har idag flyttat till annat bete och andra vänner, han är supernöjd än så länge, pepparpeppar......
det var riktigt skönt att se att hans hästförnuft inte hade stannat i Skara för här nere har blivit busen i varenda hage han varit. Men idag så fick åldermannen i jagen bestämma och Willo lät honom göra det för han visste väl bäst antar jag, till slut blev de iaf vänner och sist jag var där var de nöjda herrar i hagen. Willo fick inte titta på Raddes ponnysar i hagen på andra sidan vägen minsann och Willo skötte sig exemplariskt min lille totto, försökte naturligtsvis men nä det gick inte så då väntade han ut honom istället.
Så jävla skönt att se, han var inte puckad ju eller störig.

Undra om Kent ska svetta ner sängen imorgon eller om hans feber lugnar ner sig ikväll, den var hög i eftermiddag så kanske inte det.



Radde och Willo i hagen, svärmors hus till vänster bakom dem. Så nu kan man sitta hos svärmor och fika men samtidigt hålla koll på Willo:)
För att inte tala om barnvakten på nära håll:-)


Ha de vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0