Jaha

Så har det gått ett par dagar igen då, är lite seg.....på bloggen

Willo får motion nästan varje dag, fastän matte har ont i knät men kommer jag bara upp så går det ganska bra iaf. Får börja träna på nedsittningen i traven för det gör ju så förbaskat ont att räta ut knät i lättridningen:(

Igår tog vi en ny tur och började med att hälsa på hemma i trädgården och förstörde den lite:)
Willo ville gå in en bit till på gräsmattan innan höll vi oss på det som varit trädgårdsland, men när han traskade iväg så försvann ena bakbenet ner i ett jätte hål som antagligen orsakats av sork eller mullvad, men nu ska det fyllas igen he he....


det är ca 50cm djupt och sen är det ett stort hålrum där under säkert lite brett som djupt



Willo spanar in grannen Ella som fotar oss, här är han ju nästan lugn..





annars var det mest en bomb jag satt på:)


Efter detta besöket red vi Österike rundan som den kallas här, upp upp upp och sedan ner ner ner..... tog den fram och tillbaka, galopperade lite i en av backarna oj så trött han blev inget flås alls, men det har ju itne jag heller i och för sig.
Skönt med lång skritt sträcka hem sedan så han får skritta ordentligt efteråt.

Idag ska jag försöka rensa i landen lite, måste verkligen detta nu men det gör liiiiite mycket ont i knät när man sitter på det men jag får väl sitta på rumpan och kasa mig fram........eller ta hjälp av sambon. Hur som helst så måste vissa av landen rensas innan semester trippen för annars är det över växt när vi kommer hem.
Vi ska också stötta upp vårat plommon träd innan fler grenar knäcks, vär snälla granne Tage kom med störar till detta igår, tack Tage. Nu ska vi bara få till det också men det löser sig nog.

Nu är det dags för frukost...

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0