Varmt.......

Ja jag vet att jag inte ska gnälla säger ni men jag orkar inte med denna värmen ju.....

Har haft lite besök ett par dagar och det är alltid uppskattat av oss iaf. Kusinen med barn kom hit och njöt av värmen eller inte för de kunde knappt sova där uppe pga den. Kent pratade faktiskt idag om att vi skulle röjt undan i hobbyrummet så besök kunde sova där på sommaren, ja ja, kanske det sker.

Vi var iaf nere på Långasand i onsdagseftermiddag/kväll och badade och grillade middag. Mums vad gott det var, det gjorde vi bra kusinen, du och jag. Vi orkade inte riktigt sitta där till solen gick ner men det var fint iaf ju.

Igår blev det premiär bad för mig och det hemma i sjön, Ellen badar också med sin ring som man sitter i och tycker det är jättekul att guppa fram i den, hon trycker själv på ringen så den gungar.

Igår kväll hade vi Pay and jump på klubben, var där och hjälpte till med det jag kunde och det blev dömningen då, har ju fortfarande ont i min rygg men det är bättre.

Åskan drog förbi här ganska fort och vi trodde nog det skulle blimer än det blev men när jag pratade med en på klubben som inte bor så långt ifrån oss så sa hon att det hade slått ner så det började brinna i skogen vid deras, så vi klarade oss gsk bra här då.

Idag kom inbjudan till Eva och Anders inflyttningsfest, samma dag som Ellen och Kent firas e klart. Men vi kommer en annan dag istället.

Lite bilder från dagarna.



Kent och Ellen leker i havet......




Ellen kvällsbadar i havet




Ellen i sin roliga ring, vi badade hon jag i sjön med Emma och Sofia igår.




Ellen hjälper till att vatna blommorna och då menar jag blommorna för på jorden kommer det knappt något vatten:) så hjälpsam min lilla prinsessa.




Det växer i lådan....... kolla in majsen, undra om det blir ngt.





Kolla in rosen mamma, det är 34 blommor på den nu.......(mamma köpte dessa förra året) de andra är det mindre på men det är väl för att det var lus på dem och jag klippte ner dem...






Nyinköpt ros i år med massa blommor på, blir väl röd hela busken när den blommar för fullt.






Ellen i sitt smultronland, jäklar vad planterna växer. Smultronen med och även den från Bys så den sköts om ordentligt:)




Nä nu ska vi snart sättas oss i bilen och åka till staden, svärmors kyl har pajat så behöver ju ett nytt. Ska bara sopa ut allt hö från släpet så vi kan köra i det.


Ha de bra i värmen vänner och svettas inte bort helt.


Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Det hoppas jag, ni är välkomna :)

2009-07-05 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0