Ny dator= inga bilder

Men snart får vi in bilderna i denna med så det så.

Jag har fått ryggskott men är mycket bättre idag men ändå är det inte bra. Har gått med kryckor nu i två dagar för det hjälper mej att hålla ryggen rak och så är det ettt stöd när det gör som ondast och jag inte kan resa mej.
Lite synd va det om Ellen idag när hon vaknade efter middagsluren, antagligen skulle hon uir sängen men var nog inte riktigt vaken så det sa bara duns i golvet och ett skrik. Jag låg och vilade ryggen i soffan och då tar det en evighet att komma upp igen...... men Ellen låg kvar och skrek så jag täbnkte att jag får kanske ropa på grannen om hon slagit sig så illa, men när jag väl kom fram till henne så frågade jag var jag skulle blåsa och sen va det nästan bra. Phu. Jobbigt att vara så dålig i ryggen.

Håller på med filmerna från div 3 nu men SOFIA HJÄLP NU!!!!!!!!!!  Kan iaf se filmerna nu men kan inte spara dem på datorn eller movie maker.....suck jag vill kunna detta nu inte vara så puckad.
 

Ellen har precis ätit sin välling så nu ska hon väl lägga sig snart kanske, får bli när hon är lagom trött eftersom jag itne kan bråka med henne.


Ha de bra vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0