Seg dag......

Idag har jag inte gjort många knop, fast jag har ju fortsatt träningen med Ellen och pottan är klart så lite har jag gjort då. Ellen har inte förstått detta med trosor, de åker av lika fort som jag sätter på dem, nästan, utan de gångerna hon vill ha dem för att sedan kissa i dem får man inte ha blöja så......
Idag kom hon och ropade på mig, jag frågade naturligtsvis om hon var kissi, aa fick jag till svar ochvi ilade till pottan där allt hamnade denna gången, yes hon sa till. Sen att hon glömt det resten av gångerna idag gör inte så mycket.
Ellen kom också i förmiddags med nappen och den kära kaninen, mamma blev som vanligt arg och sa att nappen har vi bara när vi sover så gå och lägg dig. Sen blev det tyst och när jag gick och kollade efter en stund så låg hon och sov så sött i sin säng. Bara att sätta på blöjan och så sov hon vidare så sött, blöjan var det första som hon tog sedan när hon vaknade igen, den är inte så kul nu :-)


sötaste tjejen som finns och hon är min..........



kläder är ju kul att prova, men en body som byxor..... hm kan funka kan bli ett mode kanske :-)


Nä nu ska jag ta en dusch för att sedan åka och handla till tävling som vi ska ha på lördag.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0