TOBBE 15 ÅR!!!!!

Idag gratulerar vi Kents gudbarn som fyller MOPPE!!!!!
Kalas där blir det senare eftermiddag/kväll.


Blir det Rix fm festival iår med undrar Ellen??????
Här med Tobbe som försöker lära henne att låtamed läpparna:-)


Idag fyller också pappas sambo Eva jämna år, vi skickar en grattis hälsning till dig denna vägen (hoppas pappa läser idag).


I går åkte Marie och jag till Gekås och inhandlade mat till tävlingen på lördag, hoppas nu att det räcker. Ska komplitera lite som inte fanns där, korv bland annat. Hm kanske ska ringa köttmäster på konsum, Martina.......

Ellen tog bestämt av sig böjan när det var sov dags i går kväll, jag frågade om hon skulle kissa aa blev svaret. Eller hur tänkte jag allt för att slippa sova, men hon traskade iväg till toan med pappa i släp tåg och kissade på pottan, perfekt ju. Våran rediga tjej.

Idag ska jag besluta om jag ska flytta Willo till ett bete innan nästa eller om jag ska börja skritta honom i stället. Han börjar bli riktigt uttråkad där i hagen och jag tänkte att han skulle få vila ordentligt innan jag började om igen men som det är nu springer han av rastlöshet och till betet får han komma om tidigast  1 1/2 vecka. Det blir nog skrittning tidigare än jag tänkt men bättre det än att flytta från bete till bete med olika vänner på bara någon vecka. Ska bara ha tag i lite hö till.

Ha de bra vänner

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: jag tyckte också den blå klänningen var fin.

Men när jag kom till Affären fanns inte min storlek kvar :(

2009-06-07 @ 23:02:50
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0