Världens sämsta.....

Ridinstruktör de e ja de......
Eller varför skulle jag inte annars få fortsätta nästa termin, får ju inga svar alls ju, suck. Får dessutom höra att andra som jobbat några timmar ska ev få en halvtidstjänst???? man undrar ju vad som händer ju.

Ja ja, betraktar mej som arbetslös from fredag nästa vecka iaf.


Denna veckan har annars varit bra, mormor harvarit här och roat oss med lite allt mäjligt, mest barnpassning, bakning och städning...... tack igen mamma.


Vet inte riktigt vad som ska skrivas mer eller jag är rädd för att det bara blir mer fel så jag låter bli.


Ha de vänner, vi hörs nog igen någon gång........ när jag lugnat ner mig

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka skitar!! Hur osnyggt får man lov att sköta det egentligen? Skulle det bli problem att få ihop det i slutet av månaden så har vi nog en plats för willo tills det reder upp sig! Tänk arbetsfri iställer för arbetslös, det brukade jag göra.. kändes mkt bättre... men så är det ju det där med det ekonomiska. Sååååå tråkigt!!! Hoppas det löser sig!!

Stor kram

2009-06-11 @ 10:32:57
Postat av: Johanna

Jag tycker lätt att du ska vara kvar på ridsolan, vi behöver dig!

2009-06-12 @ 15:57:48
Postat av: veronica

va, ska du inte vara kvar på ridskolan?!

2009-07-05 @ 15:01:57
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0