luften går ur.... mamma var lugn:-)

Vad jag än gör och hur jag än gör så blir det fel hela tiden. Vet inte om jag vill vara kvar på mitt jobb för jag är så less på det, men jag gillar ju mina elever så mycket så det känns trist med att ge upp. För så känns det som jag håller på att göra, ge upp, fy vad trist det är.
Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra igentligen, om jag bara hade den lösningen så kslle allt ordna sig med en gång.
Men vad ska man göra när man går med en klump i magen av ångest hela tiden, bara tömma på mina saker och gå kanske. har ju faktiskt ingen uppsägningstid så det är ju helt möjligt. Jag har fått indikationer på att styrelsen tycker att en del saker kan man göra idiellt (stavas det så tro) men om man ska leva på ett yrke så finns det gränes för vad man gör gratis, jag tycker ändå jag gör mycket gratis och inte bara med tävlingar då. Nu är det slut på sms, för det har jag inte råd med mer och inget jobbande när jag inte har arbtestid om jag inte får betalt man måste sätta ner foten någonstans. Luften håller på att ta slut i denna kroppen nu och jag bara vill inte mer alls. Har verkligen vänt och vridit på allt för att fixa detta men nu går det inte mer.
Jävla skit piss fan röv jag vet inte allt vad jag vill säga med FAAAANNNNN!!!!!!

Tyvärr har jag förstört för mina hopplag så de inte får träna för Micke som jag fixat till dem, jag missade att boka ridhuset med chefen men det fanns ju inget annat där så jag trodde det var ok eftersom det var våra egna lag och eftersom de vill ha tillbaka Micke som tränare på klubben så var det ju en bra start, men näääää. Nu ska det vara träningar för en annan tränare just den tiden och mina lag blev bortplockade den datumen. Har försökt med en ny datum nu får se om det går istället, men då blir det inte för Micke för han kunde inte någon annan gång.

Ska kanske tänka mer på mig sjäälv och bli lite ego, men jag vet inte hur man är då för jag har inte varit sådan innan....



TACK gode gud för Jennie och Willoby
Igår var vi i Värnamo och de tävlade en regional tävling i 1:a klassen en 1,10 så var han felfri i första fasen och rev två i andra, har inte gått så många omhoppningar ännu och inte snabba helelr för den delen. I 2:a klassen en 1,15 hoppning var han felfri i första fasen igen och sen kom det ett pet på 3:e hindret och till 4:e fattade han inte riktigt att han skulle hoppa det hade liksom siktet inställt vid sidan om och sålig galopp så det blev stopp, sen ville han inte på andra försöket heller liksom inget tryck i honom han hoppade den oxern i första fasen ju. Jennie gick upp till hinder 1 och tog det igen och då flög han som vanligt:-)
Jennie är duktig och jätte go som jockey, tack igen för att du tycker om min Willo



Till sist.....

Grattis kusin Elisabeth som firar 50 i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker att du ska tänka på dig själv och familjen i första hand! Allt ordnar sig tillslut. Det gör det alltid!! Tusen kramar..

2009-03-03 @ 10:00:45
Postat av: Cathy & Egon

Håller med föregående talare,kunde inte sagt det bättre Kramisar Mamma

2009-03-03 @ 12:01:48
Postat av: Isabell

Kämpa på Agge.

2009-03-03 @ 20:03:29
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: Erika

På något sätt ordnar det sig alltid :)

2009-03-04 @ 17:23:57
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Eva

Håller såklart med Sandra! Ett jobb är aldrig värt mer än dig själv och din familj!



Sträck på ryggraden, andas frisk luft, njut av energin från jorden och solen och börja fundera på vad livet egentligen handlar om... slita för en styrelse utan att få tack är inte svaret, det kan jag lova!!! :) Som sagt.. det löser sig alltid!!



Kram

2009-03-05 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0