Måste.....

Det är många måsten just nu.

Måste börja rida mer så jag får göra det jag vill och röra lite på mig.
Måste göra en riktig vårstädning, men med minus grader ute så tappar man lusten.
Måste ta fram mina pelargoner så de får lite ljus.
Måste bli en gladare mamma/sambo och bli mer positiv till allt elände.
Måste tro på mig själv.
MÅSTE HITTA ETT ANNAT JOBB VEM ÖVERLEVER PÅ 10 TIMMAR I VECKAN???????






Här kommer en kort kavalkad sedan februari har jag inte lagt in kort i datorn för jag har inte orkat leta reda på hur jag ska göra efter återställningen jag gjorde.

Lite Scandinavium bilder

Sandra och jag på scandinavium




En Fonzie vill Ellen ha eller kanske mamma:-)




Jaha, vilka ska vi jobba med nu då......




Jo då, ibland snodde jag ryttarnas tv och kollade in lite skid VM:-) det uppskattades faktiskt av en viss norrman......




En blivande världscup vinnare funderar......




Snälla låt mig jobba ifred........


Lite Ellen och annat

Äntligen har mamma gjort flätor på mig.




Egon och Kent sitter och väntar på mat på Wild West





Jag väntar, mamma ser nöjd ut med vad hon fått:-)




Ellen mumsar på aioli, åt upp nästan all själv som var till förätten....





Sen blev det kyckling och dollarchips men mamma var elak och tog bort aiolin......





Egon ser rent förskräckt ut, det var så mycket mat sa han.....





Syns lite dåligt men Ellen och mormor hittade en westernsadel och då skulle det ridas på den så det så :-)




Vi har varit på melodifestival i Kinnareds skola och kollat in kusinerna, Ida deltog ej men hon hade god hand med Ellen. Fast hon trodde Ellen skule rymma när hon ville ställa sig upp, fast hon märkte under sista låten att allt Ellen ville var att dansa:-)




Bästa nummret och vildaste artisterna var helt klart lärarna som gjorde, värsta schlagern.




Ibland är inte mamma så snabb med frukosten, då klättrar Ellen upp och snor ett äpple :-) bra att veta att man inte behöver skala dem längre.





Under besöket i Nygård när Mona fyllde 40 år (oj så gammalt de lät du:-))
Sysslingarna hjälper Ellen med frisyren





Ellen på sin älskade gunghäst, ser ni att hon har hjälm nu eller.....





Yiiihaaa!!!!




Vi höres.....



Kommentarer
Postat av: Mona

Vad roligt med alla fina bilder.

Kram

2009-03-25 @ 13:34:51
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Erika

Roligt att se alla bilderna. Sött med flätorna på Ellen! :)

2009-03-25 @ 16:48:37
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha... ska se om jag inte kan komma ner i helgen. Jag hör av mig i så fall :-)

2009-03-25 @ 20:10:53
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Eva

tänk att du vill göra alla måsten, måste är ett skittråkigt ord. jag vill rida mer, jag vill ta ut blommorna... låter bättre och det blir rolif´gare att göra det!! k,bn ffcc qfgzz (tor hälsar)



kram

2009-03-26 @ 08:01:03
Postat av: Sofia

Nej, men Agge. Jag ser ju sjuk ut haha.

2009-03-27 @ 09:58:27
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Angelica.S

Du kommer fixa dina måsten Agge !det vet jag.

puss o kram

2009-03-28 @ 12:49:01
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0