Biltvätt

Jag undrar om Ellen kommer tycka det är lika roigt om så där säg 10 år att hjälpa oss och tvätta bilen som hon tyckte igår. Oj vilken lång mening det blev :-)

Nu är iaf bilen nästan klar, ska bara putsa upp all plast inne i den så det ser fint ut, Kent har torkat av allt med trasa men det behövs lite polish med trot jag.


Vår lilla tvätttjej, som hon skurade med svamp och borste. Lika mycket vatten på henne som på bilen :)




Men bilen blev iaf fin till slut.



Nä nu muttrar Kent något i köket får nog gå dit då.
Sedan blir det kyrkis för Ellen och mig.


Ha de vänner

Kommentarer
Postat av: Eva

Jäklar vad du har bloggat sen sist jag va inne. Bra jobbat :)Skulle man kunna tolka det som att du mår lite bättre nu?

Hoppas det...



Klart vi måste ses snart!! Just say when..



Kram

2009-05-19 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0