Brännödagen

eller vad det nu kallas, iaf så håller byn på med små aktiviteter hela dagen idag.

Det börjar med en fisketävling i lilla sjön här, Ellen ska delta med stor hjälp av pappa. Hon är väldigt entusiastisk över detta, har pratat om det i 2 dagar nu. Kent försöker lära henne "Jag går och fiskar" men hon säger till honom att han sjunger fel :) som om hon visste, fast det är klart lite fel sjunger han allt:)

Senare blir det andra små tävlingar vet inte riktigt vad de har hittat på iår men förra året hade vi ett antal stationer runt sjön som vi fick göra små tävlingar på trevligt för alla kunde vara med. Jag skall iaf rida Willo under den tiden iår så Kent och Ellen får representera familjen där med.

Ikväll så blir det den stora byfesten vid torpet, hoppas det blir lika trevligt som vanligt. Bara glada människor god mat och livat i vårt partytält:)

Bilder kommer imorgon hoppas jag om jag inte slutat blogga tills dess.

Nä nufår jag spraka upp Ellen ur soffan, om 20 minuter ska hon vara vid badplatsen för att anmäla sig till tävlingen, undra hur detta ska gå.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till! :)

2010-08-28 @ 10:20:53
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0