Helg igen:)

Idag är det fredag igen och jag är "ledig" precis som jag skall vara enligt schema på fredagar, har ju jobbat extra de 3 senaste veckorna och skall även göra det nästa vecka så denna fredagen var sköööön. Igår ringde de och undrade om jag kunde jobba extra idag med men Ellen skall till tandläkaren och Nellie skall rida lektion på Willo och till sist ska parken ställas iordning för vår HÄLSOMÄSSA som vi ska ha där på söndag.
Jag ska också hinna baka lite kakor till mässan och det får ju blir kakor med lite äpplen och med lite hallon i så de är lite nyttiga iaf;)

Imorgon skall jag ner till Laholm och vara överdomare på deras regionala hopptävling, såg att det vara någråa man känner som komemr dit, kul kul:)

Ellen gjorde igår sin första Bamsegympa sedan hon skadade armen och det hade gått jätte bra, själv körde jag bil som en tok fram och tillbaka med Ellen och Kent till Gympan först sedan hem och fixa till hästen och ta med honom till träning, koppla av släpet på träningen och vidare till gympan igen för att hämta de två som var färdiga där, tillbaka till träningen och vänta på att Willo ska bli klar, phu, det komemr bli så här varannan torsdag nu. Ja ja.





Förra året såg det ut så här den 21 oktober, undra om snön är på väg tidigt iår med? Kallt är det iaf imorse hade vi -6 här hos oss, brrrr......
Men ingen skulle bli gladare än Ellen om snön kom för hon gör inte annata än att tjatar om att vi måste ta in studsmattan nu för snön ska komma för hon längtar efter den:) gulliga unge.


Vi hörs kanske efter denna hektiska helgen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0