Höst.....

Idag har vi höst fixat i trädgården, tagit upp de stackars Dalhia lökarna, planterat nya vår lökar (rosa förstås), klippt ner blommor, plockat in möbler leksaker slangar, ja gudars vad effektiva vi var där en stund. Men studsmattan är kvar och lite tomma krukor på framsidan, men jag hoppas de kommer in i veckan. Det värsta var att när jag klippte ner floksen så såg det ju ännu värre ut för då såg jag ju resten av landet under som var allt annat än fint:(

Jobb veckan har flutit på bra denna veckan, det var skönt att ha en ledig fredag igen precis som jag ska ha ju, man hinner göra lite annat som att vaccinera hästen, åka och handla, gratulera Ellens fadder:)
På måndag är det stängningsdag på förskolan och vi ska läsa en bok halva den dagen för andra halvan är vi på annat med restena v kommunanställda, bara det att boken är något längre än jag hinner läsa och ta in på 3,5 timma..... så jag försökte läsa lite nu efter maten oj vilken miss, något för trött var jag och somnade bara hela tiden:( tar nya tag med den imorgon.

Imorgon ja, då ska prinsessan på Bio med sina stor kusiner som inte kan med att gå utan en liten kusin som sällskap, de vill nämligen se nya Nalle Puh filmen:) och det vill ju Ellen med sp hon får följa med dem då så får mamma och pappa ta bio med henne en annan gång.
Jag ska på 2 möte och ha  1 lektion och läsa boken, hästarna ska jag släppa ut på morgonen med ju.

Önskar att jag hade tagit några nya kort så nu fick se, framför allt morfar som läser här ju. Men tyvärr inga nya det får bli ett gammalt.



ELLER INGEN BILD ALLS EFTER FLERA FÖRSÖK GER JAG UPP!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0