Hösten är här......

Usch nu är det kallt, blåsigt och regnigt. Inte kul alls men innan den underbara vintern sp måste ju tyvärr hösten komma. Så vi behöver ta in utemöbler, Kent tog in grillen härom dagen men då hade den redan blåst iväg till en annan del av tomten:(, lökar ska grävas upp och lökar skall planteras (Ellen har köpt nya ROSA blommor), blommor skall klippas ner mm. Men när ska jag hinna det nu när jag jobbar, helgerna går ju åt till annat oftast men om tre helger är jag ledig, tror jag????

Jobber går bra, börjar komma in i det mer och mer nu, Prinsessan trivs på sin förskola/dagis.
Vi skulle behöva åka uppåt till mina hemtrakter och gratulera en stackars 20 åring som fått vänta:( jag skäms faktiskt men vi har inte fått ihop det alls. Eller denna helgen var jag ledig men det var första på ett tag och sista på ett tag..... så den spenderades hemma med familjen.
Vi har iaf fått våra kort från Karolina Pålsson som hon tog i augusti på Ellen och Lillefot, lika underbar kort som förra året och jag har bestämt mig för att jag vill ha råd att ta nya på Ellen varje höst hos Karolina, det har ju varit så kul.

Lite smakprov kommer här:











Jo jag vet, men Kent och jag står precis brevid och är redo att rycka in.





Älskar verkligen när Karolina fångar Ellen på bild:)

Resten av veckan blir det jobb fram till Torsdag, på fredag ska Ellen till tandis och parken skall iordningställas inför söndagens Hälsomässa, på lördagen är jag överdomare i Laholm och på söndag blir det mässa i parken hela dagen. Sedan var denna veckan slut och nästa börjar;) och den har 5 arbetsdagar för mig så jag ska jobba extra på fritids. Pengar pengar pengar är bra att ha:)

Ha det vänner.......
Kram















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0