Dags att ta upp bloggen

Ja nu har jag visst haft ett upphåll på bloggen i 1 år, ska försöka bättra mig mest för min fars skull, slutade blogga lagom till han hade hittat internet och min blogg. Opps...

Nu är Prinsessan 1 år äldre så klart;) en stolt 4 åring som kan en hel del själv minsann, om hon själv får säga det.
Hon har fått en liten ponny som vi alla i familjen älskar väldigt mycket, tyvärr har våran lilla prins varit halt sedan maj pga en muskelskada men nu, peppar peppar, så ser det riktigt bra ut även om han fortfarande haltar lite. Han njuter av de stunder han får vara ute och leka gräsklippare och det gör han oftast i farmors trädgård dit Ellen tar honom.



Ellen och Lillefot på promenad innan hans skada

Jag får väl uppdatera allt eftersom jag bloggar, ska verkligen försöka att komma igång på riktigt igen.


Förresten jag har fått jobb fram till årskiftet, på en förskola 75%:)

Väl mött vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0