.......

Mycket har hänt sedan sist....

Idag har mamma & Egon kommit hit för de ska köra Ellen & Kent till ortopeden imorgon och förhoppningsvis försvinner då gipset på prinsessans arm. Just nu funderas det på om Ellen ska åka med dem hem på tisdag och då också upp till fjällen när brorsan med familj ska ställa upp husvagnen där, ja vi får se hur det blir med det. I veckan som varit har Ellen haft feber mån-tis och var helt matt och slut under onsdagen så hon blev hemma från dagis även torsdag. På fredagen var hon hos famor som vi bestämt sedan innan eftersom jag jobbade extra på skolan. Just det jag hade egna lektioner??? Opps vad hände där, tur man har vanan inne från ridskolan säger jag bara, det var idrottslektioner där de skulle ha spelat brännboll men regnet öset ner så det blev inomhus istället, de fick själva önska och det blev riktigt bra:) efter lunch var så jag på sedan på fritids och stängde efter det att sista barnet gått hem.

I helgen har jag varit och kollat på när Emelie och Amber tävlade i Halmstad, riktigt kul att träfaa henne igen och Amber var ju första gången jag träffade söta lilla hästen.
Det tog idag en fin 5:e placering i 1,20 efter att Amber hade coolat ner sig lite, de tidigare dagarna har hon varit något överladdad och glömmer då att hoppa klart liksom:)

Laddar nu för en ny arbetsvecka och ska försöka köpa mig ett par innetofflor tror jag eller så får jag gå utan, hade de jag har när jag jobbade på skolan i fredags men de är inge bra alls kände jag så nya eller inga alls, så får det bli. Ska också denna veckan jobba extra på fredag men då på förskolan där jag är annars med.


Dagens bild får bli Emelie och Amber




Ha det bra vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0