Första jobb dagen

Idag har jobbat min första dag på nya jobbet och det gick bra, hoppas jag. Mycket nytt att lära sig men ändå sig likt från de andra ställen jag varit på.
Mycket nya man är det iaf både på barnen och arbetskamraterna, men jag lär mig dem alla snart.

Ellen har varit hos farmor idag men imorgon blir det dagis för henne med och en låååång dag, 8 -17 närmare bestämt, phu, vi får väl se hur medgörlig hon är efter den dagen.
Jag skulle behöva åka och handla lite kläder, har ju mest gått i stallkläder de sista åren så jag har itne så mycket vanliga vardagskläder något jag är i stort behov av nu!!!!!!!!!!



Ellen på hennes födelsedags kalas:)

Kram på er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0