Snart 9 veckor

Har det gått sedan op och jag går stadigt neråt i vikt😊
Jag vet att man inte ska väga sig så ofta men det är ju så kul när man ser att den rör sig neråt. Ibland står det still ett par dagar och jag hinner bli irriterad, fast jag vet att det är så att man står still lite ibland. När den sedan hoppar till så blir man lycklig 
Jag har tappat mycket i vikt och BMI är 9,9 lägre än när jag började med flytande. 
Skärpet är på sista hålet så snart får jag köpa nytt 👍🏻
Tog på mig mina jeans i veckan och insåg att de kunde jag inte ha för de var alldeles för stora och pösiga 👍🏻
Har letat fram en del gamla kläder från innan Ellen kom till oss och de är bra nu. Ridbyxor och tröjor mm funkar bra med. Längtar efter att få köpa nya ridbyxor men får vänta ett tag till och får slita på de gamla  ett tag till.
En vanlig frukost 



En allt för vanlig lunch, tacosfärs med tillbehör
Har fortfarande lite för dålig fantasi och tycker ju inte att det är superkul att laga mat 😕
Vi höres vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0