Dag 1 hemkomst

Kom hem efter en färd med Elle som chaufför, att hon inte tog körkort tidigare är konstigt som gjord att köra bil ju 💕👍
Ett litet stopp hos Willo och lite promenad för mig i det fina vädret gjorde resan hem ännu bättre💕🐎☀️

Väl hemma hade Ellen och Kent åkt på idrottsskolan så jag kunde lägga mig och vila och det va superskönt 👍

Hittade även dessa fina på bordet från mor och Egon när jag kom hem 💕😊

Efter en liten för lång sömn, skulle ätit 18.30 men nu blev det 1 timma senare. Lite ädelost och kyckling soppan gick bra att äta, åt ca 1 dl på 30 min och känner mig nöjd. 

Sitter nu i soffan och kollar lite tvn samt tar sista värktabletter för dagen. Vet inte riktigt om jag behöver dem men för säkerhets skull så tar jag dem.


Hoppas verkligen jag mår lika bra imorgon som idag och att vädret är lika inbjudande till promenad som idag .

Vi höres vänner 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0