Dag 1

Väckta kl. 6.00 då var det dags att duscha 😳 upp och hoppa groda liksom 
Jag segade på och kom sist in i duschen så hann jag morna mig lite 😉
Sedan var det dags för frukost och den lättfil var det godaste på vääääldigt länge👍


Lite vila på det va riktigt skönt, sova en stund.


Sedan var det information från sköterskan en hel del, det snurrar riktigt i huvudet. 
Efter det så var det läkarens tur och mera information och mera snurr i huvudet. 😳😁😉

Nu är det dags för lunch, broccoli och ost soppa. Den va helt ärligt så där 👎
Jag gillar broccoli men nä inte detta. Ska dock kämpa på en stund. 

Om några timmar kommer snälla Elle och hämtar mig 💕

Vi höres 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0