Dag 2

Har varit en bra dag, inga smärtor fortfarande så jag hoppas att det stannar så. 
Har fått i mig 9 dl sammanlagt hittills under dagen och fick godkänt när de ringde från sjukhuset👍
Har varit ute 2 korta rundor på 15 min, vi ska helst gå 30 min men... Jag får ju inte ta mina värktabletter för mina knän längre så då får det blir korta snuttar för att jag ska kunna gå över huvudtaget. 
Andra rundan gjorde jag precis efter att jag ätit lunch ich det va inte så smart kanske. Kändes som lunchen satt fast långt upp en låååång stund efter promenaden med. 
Nu sitter jag i mormors gamla soffa med farmors gamla filt och läser min bok. Kommer bli många böcker lästa nu tror jag och jag har några på kö😊

Gött här i vardagsrummetför mig själv

Vi höres vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0