Dag 3

Återigen en bra dag känns det som, förutom att inte fått tag i protein pulver. Snälla mamma köpte ju åt mig, men lyckades få en med chokladsmak och dessutom socker i. Ingen av oss visste att det var olika smaker. Jakten har börjat på en ny burk. 
Någon som vill ha en med chokladsmak så finns det en här. 

Ätandet funkar bra, ta det lugnt ta ett Toy liksom. Helt plötsligt är det helt ok att sitta och läsa eller glo på tv eller varför inte måla mellan tuggorna. För det ska ju ta tid. 

Var iväg på jobbet idag och hämtade lite saker så jag kan fixa lite jobb ändå, börjar bli riktigt rastlös och det kliar ordentligt i jobb fingrarna. 
Så här när man är hemma på kvällarna insåg jag att Julgardinerna sitter kvar uppe 😳😳😳 for till tyg affären och tittade en sväng och har nog bestämt mig för nya fräscha i köket. 👍😄
Vardagsrummet fick upp sina fina ikväll, kände inte för att sträcka på mig så det fick lilla sambon göra jag strök så fint i stället. 


Funderar på om jag ska dra ut mer mellan måltiderna och äta sista senare än nu. Samtidigt tycker jag inte om att äta sent, fast när jag börjar jobba blir det ju sent. 
Ja ja har 1 dl vatten kvar som ska i och lite fil, blir nog bra till slut


Vi höres vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0