Dag 5

Vaknade imorse på magen i sängen 😄 jag sover alltid på magen och har ju inte kunnat göra det sedan op. Gööööttt
Idag har jag varit i farten lite mkt kanske men det har gott bra. 
Vi började med att åka in till Halmstad och jagade protein pulver till mig men fick inte tag på ngt 😳
Fick ta med mig mellanmål när vi var iväg, blev superglad när hittade min lilla kanna i skåpet. Perfekt för just detta ju👍

Satt i bilen och åt medans Kent och Ellen kollade på leksaker 👍

I em var jag med en elev och tittade på en ponny och innan det hann jag börja sortera lite papper från jobbet och göra iordning i de första pärmarna. Rastlös?? Ja!!! 😳😁😄
Nu ikväll har vi varit i stallet så Ellen har fått rida med en kompis och jag mockade en Box sopade lite i gången och sedan tog det stopp. Packa höpåsar var det inte tal om att klara av. Det va bara att se på andra när de jobbade istället
I hemma i soffan med kvällsmaten och mello. Imorgon blir kanske lite lugnare 😁
Vi höres vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0