Dag 6

Hållt igång bra idag med. Skulle kanske tagit någon liten paus för mig själv men men för sent att tänka på det nu. Fast imorgon kommer jag vila en stund på dagen och tänka mig för. Ska iaf försöka för det är så mycket som ska hinnas med😉
Började med ett möte på jobbet på fm. Sedan hem och äta lunch. Efter det var det tillbaka till stallet för ridning. Lillprinsen skulle träna med sin hopp tjej Tindra och som de gjorde det🌟🌟🌟
Han blir bara bättre och bättre 😄
Hem igen och dags för middag och lite lugn och ro så var man igång igen sedan. 
Har också slutat med smärtstillande och det funkar bra, onödigt att ta när man inte har ont 👍


Jag har fått fina blommor av några elever 💕
Man blir lika glad varje gång 💕

Vi höres ha de gott vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0